onsdag 26 oktober 2011

En vardaglig men nice dag

 Tja bitches! Här är jag som känner mig som en true american i cowboyhatt. Asså LOL vilken ful bild, helt otroligt!!!
Fast egentligen känner jag mig inte alls som på den fulaste bilden innan, utan mer som på den här bilden - så gla att hatten nästan trillar av!!! Även om det bara är en liten vardaglig onsdag idag med frost och svenskaprov så känner jag mig så jävla glad över livet just nu. Snart höstlov med Haloween och att äntligen få träffa Ingrid min underbaaaara syster, tandställningen ska snart ut, ska sova hos Elin imorgon och så fick jag idag erbjudandet till att åka till Stockholm med Ung Vänster på en massa sociala föreläsningar eller vad det nu hette.

Åååh, tagga allt! Tagga första hösten utan depphumör. Skönt. Nu blir det Dexter.

PS. Idag står statistiken på 64?! Shit, blir seriöst rädd över vilka som läser min blogg... Snälla var ej min föräldrer/lärare/stalker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar