tisdag 11 oktober 2011

Alla fina födelsedagspresenter!

Jag hade en jävligt bra dag igår speciellt efter över hundra logginlägg på facebook (bekräftad!). Jag fick många små, bra presenter men de bästa var nog: typ oändligt mycket pengar på SF, jazz på studion-kort, en fin kjol, Airstyler som kommer göra mitt hår vacker för evigt, smink och ett inlägg från Elin som gjorde mig väldigt glad.
Sen får vi inte glömma att jag fick en resa till min syster Ingrid som bor i Halmstad under höstlovet av min mamma. Förresten så gjorde Ingrid en helt störd och fett rolig film till mig hahahah asså så jävla fin. Alla måste se den:
De som är intresserade kan se min och släktens reaktion på videon från första gången jag och släkten såg den. Många söta kommentarer från typ mormor, morfar och mama.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar