söndag 30 oktober 2011

Personlig & privat hemlighet #4

Anastasia har förändrat mitt liv:
Anastasia är en av mina favoritfilmer och jag är säker på att den har präglat i princip hela mitt liv. Jag refererar till den i alla slags situationer och kan nästan hela filmen utantill! Det är ingen slump att jag känner mig som snyggast i rött hår med snelugg, tjocka ögonbryn och mina Anastasia-skor (fingerlösa vantar ett plus) och inte heller att min favoritfärg är samma färg som den blåa klänningen hon får av Dimitri på båten eller att jag automatiskt älskar Donnis Lewis bara för att jag känner igen hennes röst från outrolåten.
Asså jag älskar Anastasia och kommer alltid göra det, det är en så fint tecknad film som är himla rolig och romantisk, sen är det fett bra låtar också! Och Anastasia är så jävla snygg och hon är fett power och tar aldrig skit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar