lördag 8 oktober 2011

Lördag

Idag har jag inte gått ut även om det har varit jättefint väder. Har sovit och kurerat baksmälla sen igår lol. Jag hade faktiskt jävligt roligt igår, Henke var schysst och tog med mig och hade en good time på några fester och jaao kvällen hade ju sina positiva och negativa händelser hehe. Den slutade med att jag åt pizza och kollade på I rymden finns inga känslor hos Henke och sov av mig ruset ett tag.
 Just nu har jag gjort mig fräsch och redo för att fira Anders 50-årsdag! Kommer få träffa största delen av hans familj för första gången och sen kommer jag äntligen få äta en rejäl köttbit med kolhydrater eller dylikt (det är garanterat hemma hos Anders The Meateater nr 1)
Och här är min outfit som man inte ser ett SKIT utav, gud vilken dålig bild det här var. Försökte visa upp långklänning genom att stå upp men sen var jag tvungen att trycka på datorn och så ville jag visa att jag har ett par tokiga strumpbyxor under. Handen ovanpå benet är en såkallad sexig touch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar