tisdag 1 november 2011

Att resa ensam för första gången

Uppdaterar för att hälsa till alla polers att jag faktiskt klarade av att resa till Halmstad utan att dö! Flygresan gick bra, träffade en snubbe jag halvkänner som jag snackade med ner till Stockholm. Sen blev det flygbuss till Göteborgs tågstation, där jag skulle ta ett tåg till Halmstad. Som förväntat gick det ganska dåligt att ta tåg därifrån, köpte en biljett som inte var giltig på tåget jag tog (tror jag råkade köpa en bussbiljett?) och kunde inte köpa en biljett för när jag väl satt på tåget för jag har VISA ung. Sen missade jag att hoppa av i Halmstad. Hehe ojsan (faktiskt inte så mycket mitt fel, trodde tåget skulle stanna längre än typ 40 sek). Men SJ betalade som tur var en taxi från Hässleholm tillbaka till Ingrid!

Asså visste att jag inte skulle kunna åka tåg. Men vafan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar