lördag 26 november 2011

Glee!

Åå Glee är fan bäst! Kollade på första avsnittet på tredje säsongen alldeles nyss och jag satt helt seriöst och log såhär och klappade händerna (fast egentligen bara pekfingrarna, för mama står i köket och jag 
ville inte att hon skulle höra att jag är tard) under You can't stop the beat-framträdandet. 

Min favoritkaraktär är utan tvekan Rachel Berry, även om hon kan vara lite irriterande ibland. Men hon är så jävla målinriktad och självsäker, plus att hon har jävligt fina kläder på sig. Det enda jag inte gillar är sexualiserandet av Glee för GQ som gör att jag nog aldrig kommer kunna se Rachel som en riktig förebild. Men vafan.

2 kommentarer:

  1. men vafan, är det verkligen nödvändigt av henne att hålla på sådär på bilderna? Så fruktansvärt pinsamt, hon kan ju inte på riktigt ha någon självrespekt?!?! Klubban är för fan grädden på moset.

    SvaraRadera
  2. GQ är väl någon slags porrtidning tror jag..... eller ?! Om man googlar på det är majoriteten av omslag på män i kostym och resten på avklädda kvinnor. ba tidningen för mansgrisar kanske

    SvaraRadera