fredag 4 november 2011

Hemma

Ingrids bild
Nu har jag kommit hem från en mysig vecka i Halmstad med Ingrid som har listat ut min bloggadress (hon borde SKÄMMAS) och jag påminner henne ännu en gång att ej vidarebefodra den till någon i världen tack.
Det har varit fett skönt att bo i en etta med bara Ingrid men jag har faktiskt saknat Elin och Henke och också att hänga med klasskamraterna (där ser man!). Så det kommer troligen bli roligt att träffa dem i helgen!
Nu ska jag väl gå och dra en runkish, gonatt

3 kommentarer:

  1. Men nej, aldrig skulle jag väl göra det? Jag är en god syster. Ser fram emot att få veta mer om ditt ocensurerade liv, bebi!
    Have a nice runk!

    SvaraRadera
  2. AHA, NU HAR JAG ALLTSÅ HITTAT DIN BLOGG, VILKEN TUR ATT INGRID SKICKADE HIT MIG! SLUTA SUP OCH VAR BAKIS PÅ LEKTIONERNA, UNGJÄVEL!!
    //Pappa Kling

    SvaraRadera