torsdag 17 november 2011

Hur jag skulle se ut i näspiercing i olika situationer den här veckan

För att ta tag i frågan om hur jag skulle se ut i näspiercing har jag nu paintat dit en ring på webbilder jag har tagit på mig själv under veckans gång (ja, jag har lite fritid).


 1. Hittade verkligen inget eftermiddagsfika så jag tog en öl. Oj, en bira i handen och piercing i näsan - jag ser ju ut som en sådan där kriminell!!!!
2. Piercing i näsan medan jag hatar spanskalektion



 1. När jag slår upp anteckningsblocket och hittar Olles teckningar av en peddo-munk-rått-man. 
2. Hur jag skulle sett ut med piercing när jag ogillar sår jag har bitit upp i underläppen

 1. Jag försöker se neutral ut efter en neutral skoldag. Men jag ser mest hård ut (beror det på den ditpaintade ringen kanskee?!)
2. I en tröja från klädbiblioteket

2 kommentarer:

  1. Men det ser lite konstigt ut för att den är svart? Du ska väl inte ha en svart ring, eller? Du ser ut som du vill spöa upp mig på alla dom där bilderna... vet inte om jag tycker det stämmer med verkligheten... Gud vilken pappa-kommentar det där blev, men SANT!

    SvaraRadera
  2. hahaha joo, jag vill ha en svart ring! men jag köper nog också någon sån där plupp också så att jag kan byta om jag vill

    SvaraRadera