måndag 21 november 2011

Måndag

Idag har jag tagit ledigt eftersom jag kom hem från Stockholm vid halv fyra. Idag skulle jag också ta ut min tandställning. Fast nae, jag har istället fått ett till gummiband som jag ska fästa som en triangel. Men former är ju ganska fint, så varför skulle jag inte vilja ha det i min mun liksom!??!
Jag har haft en sjukt rolig helg så det känns så synd att jag inte fick ta ut min tandställning ba sög ut all energi ur mig. Jag var verkligen hur inställd som helst på att äntligen få ta ut den och nu känner jag mig så jävla besviken.

2 kommentarer:

  1. MEN VA, varför fick du inte ta ut den?! Hade dom sagt att du skulle få ta ut den eller?? Sa dom något om när du får ta ut den, då? Innan jul?? Ååh, förstår att man blir sådär besviken, det är så jävla surt :( PUSS PÅ DIG!

    SvaraRadera
  2. Jaa, dem sa att jag skulle ta ut den... men sen var det något jättelitet mellanrum mellan två tänder som jag tydligen inte kunde ha.. dem ska försöka få ut den innan jul för jag har sagt att jag är sjuk på less på na så på lucia får vi se om det där hålet har gått ihop sig!!

    SvaraRadera