måndag 14 november 2011

Ne nu

Ne nu orkar jag inte fortsätta med min personliga & privata hemligheter utan börjar med den där lilla frågeställningen som alla köra på sina bloggar just nu! Bara av anledningen att jag spenderar så mycket tid på att läsa dem på andras bloggar och sedan tänka ut vad jag själv skulle skriva på det, så då måste jag ju få skriva det någonstans liksom. Här är alla frågor:
dag 1: tio saker du vill göra innan du dör
dag 2: nio saker om dig själv
dag 3: åttta sätt att vinna ditt hjärta
dag 4: sju saker du tänker på ofta
dag 5: sex kvinnor du tycker är väldigt snygga
dag 6: fem saker du gillar att göra
dag 7: fyra saker du tycker är tändande
dag 8: tre saker du tycker är avtändande
dag 9: två favoritlåtar
dag 10: en bekännelse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar