tisdag 15 november 2011

dag 2: nio saker om dig själv

1. Jag har varit emo (fast det vet väl redan alla)
2. Jag skäms över att jag Disney har påverkat min syn på kärlek och sexualitet så mycket. Fick upp ögonen över att Disney har en ganska förvriden syn på könsroller för inte allt så länge sedan
3. När jag tar ut min tandställning kommer jag inte ha komplex för en endaste sak på min kropp
4. Jag brukar skita i lite saker när jag följer recept bara för att jag är så lat. "Ä det gör väl int så mkt". Och den som kommenterar hur jag lagar mat ska förbereda sig på att få DÖDSBLICKEN
5. Jag är så bra på att förolämpa människor att det inte ens är positivt
6. Om jag är rädd för spöken/andar/demoner försvinner de när jag kaxar jävel med dem, jag ba "what u doin, get the fuck outta here"
7. Jag skulle vilja bli någon slags sexvetare när jag blir stor
8. Mina ungar ska fanimej kalla mig morsan och jag ska ge dem en kärleksfull och fri uppfostran samt gå runt naken när de har polare hemma, hahahaah fett ägda ungar
9. Jag skulle vilja jobba på SF

3 kommentarer:

  1. Men nääää, inte "morsan"....

    SvaraRadera
  2. jo morsan jag ska bli en skön kommunistmorsa. hahahahah kommunistmorsa, bästa uttrycket!!

    SvaraRadera
  3. Vad ska dom kalla sin supercoola moster som bor på vinden, då?

    SvaraRadera