fredag 24 februari 2012

Äntligen fredag:):):):):)

   Idag har varit en jävla skitdag och jag har varit envist sur från stunden när jag skrek KAN ALLA HÅLLA KÄFTEN ELLER i klassrummet tills jag alldeles nyss blev sexuellt trakasserad i Annas facebookstatus. Någon jävla Johan skrev "ellen din femenist sug av mig". Man ba ..................
   Fast det var ju faktiskt väldigt mycket mitt eget fel att jag blev sexuellt trakasserad - jag menar jag kommenterade ju faktiskt min kompis status :)
   Därmed känns det som att det sista jag vill göra är att försöka motarbeta min sinnesstämning och vara trevlig mot människor, som har det lika roligt utan mig, på en tillställning som jag inte var inbjuden till i första början. Ska sitta hemma och titta på motherfucking Skavlan om någon bryr sig.

3 kommentarer:

  1. Ibland har man dåliga dagar och då är det lika bra att få ur sig det, don't fight it!! Och den där johan verkar ju inte ens kunna stava, så du förstår ju själv att det inte är värt att lägga ner tid på. Det verkar dock som att du får mycket skit för att du är feminist???? Vafan? Ibland blir jag rädd när jag tänker på vad världen har kommit till, är det såna som dig som man ska lägga ned sitt hat på? Folk måste fan ta sig i kragen och börja tänka efter. Du är bäst i världen, och EN RÅCOOL FEMENIST, tycker jag!!!! PUSS!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahahha tack ingrid!!<3<3 men dock är det bara över internet jag har fått skit hittills och det är ju inte så konstigt egentligen, för de enda som skulle få för sig att förolämpa någon bara pga anledningen att hen är feminist är samma personer som bara vågar göra det när den sitter bakom dataskärmen.

      Radera
  2. sluta aldrig stå upp för dig själv, oki?
    bra:)!

    SvaraRadera