söndag 26 februari 2012

Misfits

   Har kollat på första säsongen av Misfits i helgen och den är ju så sjukt bra!! Jag trodde aldrig att jag skulle säga det, men jag saknar Nathan fett mycket. Han gav liksom rätt amount av spice till serien.... Nu är den mer blööö.
   Och ja - HISS på att använda svengelska och talspråk i bloggen!

Hahahha asså Robert Sheehan var så jääävla ful när han var liten, han såg typ ut som en åttaåring samtidigt som han såg ut som en gamling. fett störd alltså

PS. Nu ser jag på min besökarstatistik att någon har sökt på "unga fina tuttar" för att komma till min blogg. WHAT THE FUCK!!! Vem söker på det?! Och varför kommer man till min blogg då? Jag brukar få bröstsökningar att leda till mig ibland eftersom jag skrev att jag hade fina bröst på en bild i våras, men jag har fan aldrig skrivit orden "unga fina tuttar". Så jävla gross.

2 kommentarer:

  1. HAHAHAAH UNGA FINA TUTTAR!!!!!!!!!! jag dör.

    SvaraRadera
  2. hahahah fy fan unga fina tuttar. ska googla och se om det kommer upp någon bra bild

    SvaraRadera