onsdag 22 februari 2012

Onsdag

   Idag har varit en bra dag (bli ej lurad av att jag ser sur ut på bilden ovan, det är faktiskt mitt naturliga face). Jag fick extra energi på sista svenskalektionen när vi skulle hålla argumenterande tal. Mitt tal för genusförskolor gick faktiskt mycket bättre än vad jag förväntat! Och efter en annan klasskamrats tal om transsexualism började hela klassen diskutera det, och jag blev så jävla glad över att alla är så öppna och schyssta!! Jag har kanske sagt dåliga saker om min klass förut, men det ska jag fan aldrig göra igen, för sanningen är att alla är otroligt accepterande och jag älskar den. 
   Sist diskuterade vi skillnaden på gamla och nya barnserier och sen gick jag hem med en fet känsla i magen, för jag har insett att det känns mycket bättre att gå i den här klassen nu till skillnad från i början av läsåret, för alla är alltid snälla och lyssnar intresserat när man håller tal. Det är så fint.

2 kommentarer:

  1. bra att det gick bra!! förresten vad är det för fel på din blogg och bloglovin det kommer upp askoonstiga grejer!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. jaa asså jag vet inte... bloglovin har typ fuckat up sig :S

      Radera