lördag 18 februari 2012

Egypten

När passar det bäst att kolla på nyframkallade Egypten-bilder om inte en snöstormig dag som denna?
 Mmm saknar att spendera hela dagar på stranden... Här var vi på en strand där vi snorklade, det var hur ballt som helst!! 
 ååå här är jag med saltvatten i håret och The hunger games fortfarande inte utläst. Var sjuukt avslappnad på denna bild, det kanske syns? (sluta kolla på min klyfta)
 wihoo, rida kamel!! Och what is UP med att jag håller finger för ett hörn på sjukt många foton? Vad tänkte jag med, det är ju värsta n00bfailet, trodde verkligen att jag var bättre än så.
 Chilla på jeepsafari i öknen, en ganska så fet uflykt
 Jag och mina älskade syskon hade roligt på hotellrummet en kväll och gick sedan och dansade på ~djungelklubben~ där de spelade sugiga remixes och släppte glitter från taket. 
En kamel som hette Oskar (men Oskar var egentligen en dromedar - man blev fylld med felaktig information för alla kallade dromedarer för kameler i Egypten, men egentligen finns det bara ett fåtal riktiga kameler i landet och de bor på zoo. Dromedarerna fanns överallt dock). Alla kameler (dromedarer) hette för övrigt Oskar. Typ Oskar I, Oskar II, Oskar III

1 kommentar: