torsdag 16 februari 2012

E va

   Dessa två jordgubbar har legat på diskbänken i ca två dagar nu. Min första reaktion var att de var konstgjorda eftersom det är vinter och inte precis högsäsong, och de är båda två sannerligen väldigt felfria och röda. Men jag provade att bita lite i ena och den var inte fake!! VARFÖR varför ligger det då två stycken fina jordgubbar på diskbänken som ingen varken har kommenterat eller slängt bort?! Det är så himla konstigt. Om man ändå käkar några fina jordgubbar, varför lämnar man då två av dem på diskbänken?
  Nu slänger jag bort dem.

2 kommentarer:

  1. Som när mamma åt något sjukt äckligt jag hade lämnat på diskbänken, minns inte vad det var... Men jag bah "eeh, mamma, ät inte den där" och hon bah "men vadå, den ligger ju bara här" och jag bah "MEN JA, AV EN ANLEDNING!!!" hon är så tjock.

    SvaraRadera
    Svar
    1. eller ett äpple som har legat i soptunnan. "men den har ju inte legat där nå länge"
      ...........men den har fortfarande legat i soptunnan

      Radera