måndag 27 februari 2012

Happy endings

Ett till inlägg om en serie för att: serier gör livet värt att leva. Kollar på Happy Endings just nu som faktiskt är jävligt roligt!!

kolla vilket glatt och tokit gäng
   De bästa serierna är ju helt klart dem som handlar om kompisgäng och det här gänget måste jag säga är väldigt älskvärt för mig<3 Jag tror att det är tjejen och killen som gör slut på sitt bröllop som räknas som huvudrollerna, men de är ju helt klart de mest förutsägelsebara karaktärerna. Dem andra karaktärerna är däremot asfeta och roliga: det finns en sarkastisk, icke flamboyant bög, en fett rolig singelbrud och ett gift par som består av en snubbe som INTE är stereotypen av en heterosexuell man förverkligad (å vad skönt) och en snäll men lite neurotisk och kontrollerande brud. Gillar mest den sista, jag har något för kontrollberoende brudar i serier. Dem är alltid underhållande och jävligt baws.
   Plus att konversationerna är roliga och alla är snygga och hippa!!! Värd serie, den rekommenderas av mig.

1 kommentar:

  1. JA!!!! jag brukar se den när det går på tv, det är faktiskt sjukt roligt! särskilt hon den mörkhåriga, hon är så himla bra!

    SvaraRadera