lördag 24 mars 2012

åå-å tjejer vi måste höja våra röster för att hööras!

 Känner mig typ såhär glad och trött just nu!! Vaknade klockan sju imorse och har spenderat hela dagen på Feministiskt forum. Det har varit så jävla kul alltså! Sen avslutade alla volontärer med att dansa jäääävel på en födelsedagsfest. Fatta kul!!!!
 Här är min fina tröja som jag fick!! Den är dock 100 % svettig just nu efter intensivt dansande.
Och här Ingrid, ser du bilden som jag tog med Gudrun Schyman! Och förutom att göra det och lyssna på hennes föreläsning så satt jag bredvid, kramade, snacka och skakade hand med henne :):) Hon var så jävla schysst<3

3 kommentarer:

  1. AOOOOO GUDRUN IN DA HOOOUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSE

    SvaraRadera
  2. haha din blogg laggade först så din rubrik stod i comic sans jag ba vad e dettaaaaaaaaaaaaaaa

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha jag vet, blir så varje gång jag går in!! vet inte ens varför det blir just comic sans medan det laggar. ett grymt skämt från ödet troligen

      Radera