lördag 10 mars 2012

Lördag

Så här snygg är jag idag:):)
   Idag måste jag egentligen till stan, för jag har undvikit att konsumera bytbar skit allt för länge nu. Men jag har missat stans öppettider och istället spenderat dagen med att göra mig klar, laga mat och fota med Alva. Jag har också fantiserat om att plugga teater och filmvetenskap och att starta en massa kulturprojekt i framtiden!!
   Det skulle väl passa mig bra, förresten?! Tänk er mig som typ ~baws av kultur~. Känns som en bra kompromiss av mina passioner - kombinerat med faktumet att mitt öde är att bli en FET BAWS.

2 kommentarer:

  1. Alltså helt STÖRT snygg är du på den där bilden!!!!!!!! perrty.
    och förresten så är ju typ syftet med mitt program att producera kulturBAWSES, bah så du veeet :) pöss!

    SvaraRadera
    Svar
    1. tjosan tacksan!! men ingrid, vet du vad vi ska göra om tre år när vi båda har gått ut.... nej kan inte skriva det här, måste leverera min idé på privat plan!!!!!

      Radera