måndag 12 mars 2012

Måndag

   Hallooee, här sitter jag och avnjuter en bit mörk choklad. LYX med stort L, tycker jag, Den Stolta Svennemorsan. Något lyxigt var jag allt tvungen att unna min nerkylda kropp!! Tänkte först köra på ett hett matbad, men det kändes som ett för stort projekt så här sent på kvällen, plus att jag har mens. (Finns dock INGET som menskoppen inte kan motstå. Ett miljövänligt och orubbligt tips till alla brudar där ute: menskopp.)
   Anledningen till att min kropp är så nerkyld är pga att jag har gått runt och spridit flyers från Feministiskt Forum till ca miljontals brevlådor tillsammans med Elin ikväll. Det var faktiskt riktigt trevligt!! Fastän det var sjukt blåsigt och isigt. Men det kan en ju inte göra något åt... Det enda jag kan göra är att halka runt och skrika likt: en gris när det har blivit stucken/Sarah Jessica Parker när hon agerar.
 Godnatt!!

1 kommentar: