onsdag 14 mars 2012

Onsdag

   Kom just hem från att ha skrivit en insändare om kvinnligt hår med Elin. Det var jätteroligt och jag kan säga er att resultatet blev SUPERBT! Om vi har tur kommer den synas i en lokaltidning inom kort.
   Nu sitter jag och chillar ner med lite ostkrokar och The office. Det har varit en ganska intensiv dag tyck ja, speciellt pga allt feministiskt som har pågått på facebook. Bla har min armhålebild fått över hundra gillningar!!! Åå blir så glad! Shit vad roligt det är att cyberkämpa för IRL-rättigheter!

1 kommentar:

  1. Ååååh, hoppas den kommer med!! Hur som helst vill jag läsa den på något sätt, du får skicka!
    Jag har också slutat raka mig för att prova hur det känns och vilka reaktioner jag får, men har inte bestämt mig för om jag ska låta det vara så... Håller dock såklart med om att det ska vara ett beslut man tar själv utan att behöva bli hetsad till det.

    SvaraRadera