onsdag 14 mars 2012

Ta håret tillbaka yall!!

  Lade just upp den här bilden i facebookgruppen Ta håret tillbaka! Hela hår-debatten som pågår på internet just nu efter mello-bruden tyckte jag i början var på en låg nivå. Jaaa det är väl klart som fan att det inte är något fel med brudar som inte rakar sig?! Och alla som tycker annorlunda kan ju dra tillbaka till Flashback tänkte jag. Men när jag ser hur stor kampanjen har blivit och hur många som har en dålig inställning så märker jag att den uppenbarligen är nödvändig! Det är därför jag och Elin ska skriva en insändare tillsammans till VK och VF ikväll om ämnet!!
   I sommar firar jag förresten ett år med orakade armhålor och ben och det känns förjääävla bra. Jag känner mig nästan mer bekväm hårig än rakad - både för att det är så skönt att slippa lägga ner pengar på hårborttagningsprodukter och att man slipper en inställning till sin egen kropp som jag tycker bara suger tid och energi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar