tisdag 13 mars 2012

The Office

 
alltså den här bilden!!1 så jävla Olle hahaa
Börjar kolla på The office UK igen, tredje rundan nu, och jag ligger och skrattar så hårt att Alva kommer in i rummet och frågar om jag gråter. (Förresten: VA, låter det som att jag gråter när jag skrattar?! charmigt) Jag älskar verkligen The office, det är verkligen den roligaste, pinsammaste men samtidigt den mest romantiska och tragiska serien någonsin. Jag önskar det fanns fler säsonger!! Och nej, jag vill inte kolla på amerikanska versionen........ då känns det som om jag sviker min brittiska lilla bebis och den skulle säkert ba (pga sårade känslor): ooii foq u eey fokin tosser wanka ma bolloxz in ya fokin ugley fajs!! <-- grov bebis-brittiska i fonetisk skrift
Adios och godnatt!

3 kommentarer:

  1. men va amerikanska versionen äger ju!!! love steve carell!

    SvaraRadera
    Svar
    1. jaa steve carell<33 och den verkar faktiskt jävlig rolig men jag vet inte jag är bara för känslomässigt kopplad till UK........

      Radera
  2. Bahahaahahahahahahahaha jag läste det brittiska på brittiska, så himla roligt!!! Och du kan ju förresten trösta dig med att Ricky och Stephen är producers och ägare av den amerikanska serien och ganska involverade i det hela, så deet är ju som deras bebis också..... dock är dom ägare till hela formatet och alla olika länders office-varianter, alltså även den svenska som suger så hårt att jag vill spy.

    SvaraRadera