lördag 17 mars 2012

Varför

Hen som köpte ett helt dubbelpaket av salta pinnar till min syrras förfest i fredags för att sedan lämna på vardagsrumsbordet är: Djävulen själv. Helvetespinnarna bara ligger här och väntar på att jag ska käka upp alla!!! Jag har inget val.
Älskar ju att paketet sammanlagt är... 975 kalorier. OJ, är ingen expert på kalorier, är ju en sån som "käkar kalorier istället för att räkna dem" men 975 är väl ändå sjukt mycket?! Verkligen ett sk onödigt intag av energi............ eller vad man ska kalla det

1 kommentar:

  1. Jag gjorde blåbärssockerkaka till pluggdagen vi hade i torsdags, men vi åt typ inte ens halva och nu går jag och äter upp resten... istället för frukost och lunch. hehe. Och när den tar slut har jag en sån där stor marabou daimchoklad att ta av också. Hrrm. men jag ska gymma imorn, det är lugnt.

    SvaraRadera