lördag 31 mars 2012

Lördag

   Hittills har jag haft en fett bra lördag. Har bla skapat en fett snygg outfit, helt själv!! Av kläder jag har haft i över ett år, men aldrig kombinerat på det här sättet. Och ni ska fan vara tacksamma att ni får se en sån bra bild på det, för det var fanimej inte nådigt att stå sådär och vänta på att kamerans självutlösare skulle ta kort. Den statiska smärtan brände i låren ska jag säga er. Och om ni kollar noga så grundar den harmoniska minen i mitt face i REN SMÄRTA.
   Outfiten är iaf helt revolutionerande för mig - snygg OCH varmt!! Så därför ska jag ju såklart inte ha dem ikväll på Umeå Open, för igår dansade jag så mycket så att det kändes som om jag körde stenhård konditionsträning i mina chinos och t-shirt. Kändes fel. Är sjukt taggad på kvällens Umeå Open! Då kommer jag såklart ha dansvänliga kläder och satan så roligt vi kommer ha det.
   Här är förresten ett örhänge som jag har gjort själv som föreställer.... Jesus? Vettefan, men hipster är det iaf, så det passar ganska bra in i min dagens nordiska tumblr-look tycker jag:)

1 kommentar:

  1. jo, utan er midgårdare hade nog dansnivån på open varit avsevärt lägre.
    det var råtrevligt att du kom och tog kontakt. fett med najs!

    SvaraRadera